tirsdag 3. november 2015

Stil

I denne oppgaven skulle vi sette sammen fire ulike kollasjer til fire forskjellige stiler. De fire stilene er:
  1. "Din egen" stil
  2. "Ny" stil
  3. "Moderne" stil
  4. "Natur" stil
"Din egen" stil - white urban. 
Vi skulle finne bilder som viste hvordan vår egen stil er og finne en "tittel" som beskrev vår stil. Jeg valgte "white urban" som en beskrivelse på min stil. Urban betyr bymessig og jeg synes at det er et ord som beskriver min stil + white.

"Ny" stil
Vi skulle lage en ny trend. Jeg er veldig glad i fugler og bestemte meg derfor for at jeg ville jobbe med fugler. Jeg er også veldig glade i sterke farger, men særlig grønne og gule toner. 

"Moderne" stil
Gull og kobber detaljer i interiøret har vært en veldig populær trend det siste året. Jeg valgte da å sette dette som "moderne" stil, da jeg har sett denne stilen flere steder.

"Natur" stil
Når jeg hører ordet "natur" satt inn i interiør sammenheng, tenker jeg hytte, tre-parkett, vedpeis og pels. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar